حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

استارت مسابقات لیگ برتر بسکتبال| صدای توپ پس از ۸ ماه

  • کد خبر: ۴۸۸۰۸
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
استارت مسابقات لیگ برتر بسکتبال| صدای توپ پس از ۸ ماه
رقابت های لیگ برتر بسکتبال از فردا نیمه آبان ماه به صورت متمرکز در تهران استارت خواهد خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نیمۀ آبان، دوباره صدای توپ بسکتبال شنیده خواهد شد. ۱۶ تیم در انتظار بازی‌های یک فصل غیرعادی با مهمانی موذی و سمج به نام کرونا.
در‌های تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی، بعد از دو بازی تیم ملی بسکتبال در پنجره اول کاپ آسیا دوباره باز می‌شود، این بار هم بدون تماشاگر. ۸ ماه پیش، به دلیل ناشناخته بودن همه‌گیری، تاریخ برگزاری پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بار‌ها بالا و پایین و سرانجام لغو شد. امروز با وجود آشنایی از نوع بیماری، هنوز تردید‌ها به جاست. در میان تردیدها، بسکتی‌ها، اما دل را به دریا زده‌اند، بازیکن گرفتند، تمرین کردند و بازیکن خارجی آوردند تا صدای توپ بسکتبال در تالار آزادی شنیده شود.
برای این فصل از مسابقات با احتساب لیگ‌های ایران از سال ۱۳۵۴ به بعد باید گفت، این سی و چهارمین دوره مسابقات باشگاهی مردان در بسکتبال ایران است. با وجود گرانی در سطح اقتصاد کلان ایران، تیم‌ها، بازیکن خارجی آوردند و نام‌ها و کارنامۀ خارجی‌ها از «باکیفیت بودن» تعداد زیادی از آنان خبر می‌دهد.
تیم‌های مس رفسنجان، اهواز، کوچین ملی ۲۰۲۰، رعد پدافند مشهد، آینده‌سازان و نیروی زمینی تهران در شکل‌های متفاوت وارد مسابقات شدند تا فدراسیون بسکتبال عدد ۱۶ را نشان بدهد. کوچین تیم بسکتبال جوانان ایران است با چند بازیکن بزرگتر در این رده. راهی رقابت‌ها شده است. تیم‌ها در دو گروه قرار دارند.
در گروه الف تیم‌های شهرداری گرگان، نفت آبادان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند، شورا و شهرداری قزوین، اهواز و مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت که برنامه آن‌ها به شرح زیر است.

پنج شنبه ۱۵ آبان
شهرداری گرگان-صنعت مس رفسنجان ساعت:۱۵
پالایش نفت آبادان-آفتاب زاگرس ساعت ۱۸
جمعه ۱۶ آبان
آفتاب زاگرس اهواز-شهرداری گرگان ساعت:۱۵
صنعت مس رفسنجان-پالایش نفت آبادان ساعت: ۱۸
شنبه ۱۷ آبان
آویژه صنعت پارسا مشهد-شورا و شهرداری قزوین ساعت: ۱۵
اکسون تهران-رعد پدافند هوایی مشهد ساعت: ۱۸
یکشنبه ۱۸ آبان
آویژه صنعت پارسا مشهد- اکسون تهران
شورا و شهرداری قزوین- رعد پدافند هوایی مشهد

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر، مهرام، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن، مس کرمان، کوچین ملی ۲۰۲۰، آینده سازان و نیروی زمینی باهم رقابت خواهند کرد که برنامه آن‌ها نیز به شرح زیر است:

دوشنبه ۱۹ آبان
شیمیدر قم- نیروی زمینی ارتش ساعت: ۱۵
مهرام تهران- آینده سازان تهران ساعت:۱۸
سه شنبه ۲۰ ابان
آینده سازان تهران- شیمیدر قم ساعت: ۱۵
نیروی زمینی ارتش- مهرام تهران ساعت:۱۸
چهارشنبه ۲۱ آبان
شهرداری بندرعباس- جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) ساعت: ۱۵
ذوب آهن اصفهان- صنعت مس کرمان ساعت:۱۸
پنج شنبه ۲۲ آبان
شهرداری بندرعباس- ذوب آهن اصفهان ساعت: ۱۵
جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل) - صنعت مس کرمان ساعت:۱۸

گفتنی است در گروه الف، تیم‌های نفت آبادان و شهرداری گرگان به دلیل نتایج و شکل تیمی در دو فصل اخیر، همچنان از مدعیان این فصل بشمار می‌روند. تیم‌های آویژه صنعت، شهرداری قزوین و اکسون را نباید بیرون از این چرخه محاسبه کرد. در گروه ب نیز شیمیدر، مهرام و ذوب‌آهن مثلث مدعیان را تشکیل داده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->